onsdag den 7. august 2013

1 day to go!


Da klokken nu er lidt over midnat er der officielt kun 1 dag tilbage før jeg forlader kære Danmark til fordel for store USA!

Jeg er stortset færdig med at pakke min kuffert - jeg mangler dog lige mine sko, mit make-up og mine smykker.
Min mor og jeg har også fået printet alle de vigtige papir ud, som jeg skal have med derover, og de er blevet sorteret i forskellige plastikmapper.
Jeg har fået vekslet min danske kroner til dollars, jeg har fået mit visum, jeg har fået købt de sidste par ting - så alt er helt klar!

Mit år i USA starter jo som sagt med en 'Soft Landing Camp' i New York sammen med en masse andre udvekslingsstudenter fra Explorius (fra hele skandinavien). Men min rejser starter torsdag d. 8 august kl 10:40 i Kastrup Lufthavn, hvor jeg som sagt forlader Danmark. Derefter flyver jeg til London med 6 andre udvekslingsstudenter, hvor vi mødes med de andre udvekslingsstudenter fra skandinavien. Og så flyver vi derfra til JFK airport (New York), hvor vi ankommer om aftenen.
Så har vi to hele dage i New York (fredag og lørdag) som kommer til at gå på sight-seeing og shopping!

Derefter rejser jeg fra New York på søndag og videre til Atlanta, for at skifte til et flyv med destinationen Columbus airport (mississippi), hvor jeg bliver modtaget af min værtsfamilie og områdesrepræsentant.

Jeg glæder mig SÅ ufattelig meget og vil bare gerne afsted nu! Og mest af alt glæder jeg mig til at møde min kære værtsfamlie!

Men stay tuned! - Næste indlæg er nok fra New York eller Millport ;)


Lidt af min egen opsparing til USA



Ingen kommentarer:

Send en kommentar